Godkväll..

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet men det gick bra =) nu sitter jag hemma hos min kusin och hans flickvän och ska äta grönsaker och dipp GOTT =) Har faktiskt inte så mycket att skriva om just nu. Har ju inte gjort något annat än att jobba idag så har inte så mycket intressant att berätta. Imorgon blir det jobb igen 7-16 sen är jag ledig hela helgen. :) så då kan jag blogga hur mycket som helst. Hur har eran dag varit? Är det någon som vet vart man kan köpa snygga nyårs klänningar på internet med snabb leverans? Är som vanligt ute i sista sekund. Skriver kanske ett till inlägg ikväll innan jag går och lägger mig om jag hinner. Annars säger jag god natt nu. //Alexandra

Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Tack!:D

2010-12-28 @ 22:59:31
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Helena

god natt :)

2010-12-28 @ 23:27:10
URL: http://helenapus.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback