heeej:)

Oj jag som tänkte försöka skriva ofta nu men har inte hunnit tyvärr. I torsdags jobbade jag sen hem till mamma och pappa för att äta och spela bingolotto :) Vann inget. Efter det hem och sova. Julaftons morgonen kl 10 hem till svärfar och Annette och åt frukost sen öppnade julklappar tack så mycket för dom fina sakerna :) se hem till mamma och pappa för att äta och träffa hela familjen jätte mysigt och tack alla för julklapparna. sen på kvällen vidare hem till Emma och adde där vi öppnade julklappar och spelade massa roliga spel Tack alla för en underbarkväll.
På juldagen gick jag upp kl7 för att gå och spela innebandy cup gick inte så bra för mitt lag men det va roligt endå. sen på kvällen hem till emma för att förfesta och sen vidare ner till folkan där det va skit tråkigt för att det va så lite folk så jag va hemma igen kl halv 1. Idag blir det bara att ta det lungt tror jag. Är lite sugen på att åka in till stan men jag får se. Ja det va min helg de fullt upp därför jag inte hunnit blogga. hörs sen hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback