Min dag

Började med att jag försov mig, för första gången i mitt liv. Vaknade kl tio i 8 och skulle åka kvart över, stressade som en idiot gjorde jag, tack och lov så hann jag i tid iaf:P
Sen när vi hade slutat lektionen så skulle jag gå på toa, och glömer så klart att låsa dörren, och vips så öppnades den, och jag skriker rätt ut, stackars lilla tjej hon blev nog rädd hon med, för hon började också skrika haha.
Sen åkte klassen till Alunda för att lyssna på en föreläsning, helt okej men dock tråkigt att sitta still i 3 timmar.
Va väl hemma igen vid halv 5 och sen dess har jag bara pluggat, jag gör inte så mycket annat nu för tiden.
Nu dax att laga mat låda.
Hörs imorgon god natt. //Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback