7/1-11

Godmorgon, hoppas ni har sovit bra?, det här jag iaf gjort. idag har jag inte så mycket inplanerat förutom att jag ska träffa min kusin, som jag inte har sett sen i sommras, så det ska bli roligt:) Hon bor i Östersund ca 45 mil härifrån, så då blir det ju inte att man ses så ofta.

Och nästa torsdag är det knut i Gimo, och jag har två kompisar som vill att jag ska gå med dom, men det beror helt på när jag börjar i skolan på fredag. För er som inte vet vad knut är, så är det typ som en stor maskerad då alla som vill klär ut sig och går runt på ett torg, där man kan vinna priser för finast utklädnad och bäst utklädnad. Sen efter det så är det fest, Kanske inte låter så roligt, men det kan jag lova att det är.

Vad gör ni idag då?



Hittade en gammal bild från knut 07 :)

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

Hej, allt bra?



Btw.. Ny design uppe bloggen. Kommentera gärna vad du tycker om den :D

2011-01-07 @ 13:57:14
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

Svar: Jo allt är bara bra, händer idag då? :)

2011-01-07 @ 14:18:42
URL: http://josephinebroden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback