Haha

haha ni ska se här hemma, jag och Tove ligger på golvet med en varsin dator, Mattias sitter vid sin dator. Joel satt i soffan med sin, Men hans tandvärk tog över så han gick och vila men datorn står fortfarande kvar.

 Man blir ju beroende av dom här jävla sakerna jag som jämt har klagat på mattias att han sitter så mycket. men nu sitter jag nästan lika mycket själv, haha. Så nu är vi som en enda liten familj här hemma, :) tänkte försöka sitta hela natten. Vi har iaf tippat på att Joel kommer somna först.

Imorgon ja vad händer då mina vänner? Jag skulle vilja göra något kul, men vet inte riktigt vad. Något förslag?
Hörs sen//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sophie

Härlig blogg :)

2011-01-21 @ 22:35:37
URL: http://repoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback