5 Dagar

Hej hopp nu va dert ett tag sen man skrev igen, hela 5 dagar. Tänkte skriva lite vad jag har gjort under tiden.

Lördag: Jabbade mellan halv 1 till halv tio, Sen for jag hem och skulle ta det lungt, men slutade med att jag och min vän Josefine började dricka:) Kajsa var också här men dock nyckter:) Vi skulle åka och hämta folk på gullans i Örbyhus vid ett, men kom på att vi skulle åka tidigare och gå in vi med. Sagt och gjort men det var inte så roligt.
Kom väl hem runt halv två.

Söndag: Va det strålande sol så jag och Milla gick på en promenad:) så mycket mer på den dagen gjorde inte, förutom att plugga.

Måndag: Gick iskolan hela dagen, sen hem och städa och tvätta. På kvällskvisten gick jag och kajsa ut och gick, sen vidare till Milla på en trevlig fika:)

Tisdag:Gick i skolan.  Sen hem och laga mat Bakad potatis med grönsaker och ishavsröra:) åt med Tove,Joel och Mattias:) Sen efter det gick jag och Tove till gymmet, men det va jätte mycket folk där så vi gick ut och gick och sen tillbaka till sporthallen för att sola. Sen kunde vi äntligen gå in och gymma:) Efter det hem och sov.

Onsdag: Skolan. Sen hem och åt. Sen en lång promenad med Empa:) Sen följde hon med upp en sväng och pratade och drack smothie:) Sen kom Jejje upp efter sin träning och pratade:) Trevlig kväll måste jag säga:)

Idag Torsdag: Har inte hunnit med att göra så mycket, vaknade efter 12:) Då kom Tove upp och åt frukost med mig, så himlans tråkigt att äta själv ju:P så nu har vi ätit hårt bröd med avokado och tomat druckit smothie till de:) lägger ut lite bilder på frukosten:)

MUMS:)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D nu har jag en tävling där du kan vinna valfritt smycke.. kika in :D

2011-02-03 @ 17:07:42
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-02-04 @ 03:19:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback