jaha.

Jaha då va man hemma igen efter en kortis dag i skolan. mycket bra lektion idag måste jag säga. Det är iaf kul när man förstår vad läraren säger, hade psykologi och pratade om kriser och faser man går igenom i livet, intressant :). Nu funderar jag på om jag ska städa lite, plocka bort alla julsaker, har inte riktigt hunnit med det än, men bättre sent en aldrig iaf.Måste bara leta upp några nya fina gardiner att sätta upp:). Å vilket fint väder det har varit idag, man blir så glad när solen lyser, man får liksom mer ork helt enkelt:)vill bara att all snö ska försvinna nu.Ne får väl ta och börja nu och slita ner alla grejor så att jag blir klar någon gång. Vi hörs sen //Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback