Promenad

Hallå. Hittade inte sladden till kameran, får gå upp på vinden imorgon och kolla, det är för mörkt där uppe nu så jag kommer ändå inte se något. Datorn verkar fungera bra iaf :) kännde att jag va tvungen att ha en egen nu när jag ska börja i skolan och allt. gud så jag längtar nog första gången på 15 år jag vill till skolan haha. Men nu ska jag ju plugga något som jag verkligen vill. När jag gick gymmnasiet gick jag handel, och det va nog inte riktigt min grej.

Hittade några fina bilder sen i sommras då jag och bra vänner va i Öregrund:)




Jossan &jag


:)

Nu på promenad men Lina-Lena :)


Kommentarer
Postat av: anna

Tack snälla du!

2011-01-05 @ 18:55:28
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: nicklas

Hej! Jag har dagens fråga på min blogg, skulle vara roligt om du kunde gå in och svara på den, det handlar om inspiration! tack på förhand /fejkadblond

2011-01-06 @ 14:05:27
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback