Snö

Alltså fan vad det har snöat här i två dagar nu helt sjukt mycket, räcker att man går ut i 10 min så är man helt nersnöad . plogen hinner ens inte med att ploga för att det är så mycket, den har bara plogat dom största vägarna. Jag vill ha Vår nu tänk vad skönt man behöver inte ha någon stor tjock jacka ingen halsduk och inga vantar. räcker med att man bara har en tunn jacka eller en fin stickad kofta gud så jag längtar. Att åka utomlands nu skulle inte heller vara helt fel, men det får bli lite senare under året.=) Har ju en Åre resa med inbokad vecka 12 härligt :) nu ska jag tvätta lite hörs sen//Alexandra



Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Nu är det frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad



http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/fragestund.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback